1½ hand

Denna helgen kan jag nog nästan räkna de timmar jag vart hemma på ena handen. Eller kanske en och en halv hand. Mest vart hos Robin. Så skönt att han äntligen har ngt eget! Helt sannslöst! Att få vara själva. Eller hyfsat iaf. =) Målade tillochmed tak igår!! Riktigt stolt över mej själv. Synd att det inte blev så jättebra bara. Menmen, va ju å andra sidan inte bra innan heller så det blev lite bättre än var det va iaf. Åså skönt att slippa knö i en 90-säng. 
 
Va och drack kaffe hos Lina idag också. Kollade hennes och simons nya lägenhet. Ligger bara några hundra meter från Robin! Asbra :) deras lägenhet va me fin. Asfina tapeter i sovrummet. Vita medaljongtapeter. Fast jag håller med Lina, svarta hade vart tufft. =) Tycker sånna medaljongtapeter är så himla snyggt! Hade det vart så att jag skulle göra om på mitt rum idag så hade det nog blivit sånna. Fast en starkare färg än vit och så bara som en fondvägg. Men gillar ändå mitt rum som det är.

Och bestämde kusinträff på fredag! Ska bli så kul! Hoppas att Sara kan följamed. Annars skulle jag och Lina ut ensamma. Vill gå ut!! Va så himla sugen i fredags, men då skulle ja ju va chaufför. Men tjänade iaf 300 kr på det. Alltid nått. De pengarna ska jag lägga undan tills fredag =) Aaahh, så kul! Har nogi nte träffat Sara sen vi var i Stockholm i mellandagarna, så det ska bli kul. Va så himla kul när vi var där också. hoppas det blir fler sånna kusinresor. Det måste man ju nästan göra till en tradition, Att åka iväg vi tre varje annandag jul :) Eller nångång där i julhelgen iaf. Göra mellandagsrea nån annanstans än Alingsås, Trollhättan och Göteborg. Fast som Elin säger: "Det ena behöver ju inte utesluta det andra" Fast denna julen va det bara rea i Atockholm och Trollhättan. Nån mer hann jag inte med. Var ju dessutom sjuk. Men det räckte ändå. 

På tal om sjuk, har blivit förkyld igen. En jäkla huvudvärk och halsen är svullen plus att jag har ont. Vill inte va mer sjuk! Trött¨på det nu. Kom på förrut att det bara e typ 20 dagar tills jag ska göra gastroscopin. OMG!!! Vill inte! Livrädd, redan.. Undrar hur det blir några dagar innan jag ska göra den då. Gosh. säger jag bara. 

Aja, nu ska jag gå å duscha å göra mej iordning, och sen tillbaka till älsklingen igen =) Joo, tror fasktiskt att det är det, älsklingen. Känns bra =) 

53192-14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0