ett tag sen

hihi, det märks på statistiken att jag inte skriver så ofta längre. Inte många besökare per dag :) menmen, så är det.

Party hos Elinen igår. Så himla kul!! Och jag var så het! Damn!! Nästan alla sa antingen att håret var jättefint, att min klänning var jättefin eller att hela jag var jättefin. Kände mej så fin också. Älskar den klänningen! Det är en svart knällång omlottklänning med vita prickar som jag fick av min pappa igår. Köpte ett svart diadem med vita prickar i torsdags också. Jättesött ihop! Och så mina nya skor. Fast de är ju inte jättenya längre men ändå. Ganska nya är de ju faktiskt. Ett par veckor gamla. Snart en månad. Nää, det var verkligen klockrent igår. Men lyckades göra sönder ännu ett par stayups. *häh* På tre helger har jag förbrukar 4 par! Gosh!! Menmen. Lite tungt när man är pank bara. Men om vädret fortsätter att vara som det är kan man snart gå barbent! Har börjat nalla i brun-utan-sol-flaskan också. Börjar bli rätt härlig färg nu. Skönt att slippa vara genomskinligt blek med skiftning åt blått....

Annars var det väl som det brukar vara igår. Mycket folk, mycket olika också. Hade ju våra alingsåspojkar, sen de ifrån nian, en liten hög ifrån nossebro, och sen ltie annat löst pack :) Myyycket lyckat! Lite huvudvärk idag bara, men det är ingen större fara. Kan nog vara lite sömnbrist också. Två i en 90-säng är ju ingen hit. Inatt kunde vi inte ha separata sovrum heller, för en estländare låg och trynade i Mandans säng. Så är det!

Och ikväll är det film med Malin som gäller! Ska bli kul, var så himla längesen. Så vi har bestämt att vi invaderar hos Robin. *flin* Skulle åkt dit idag i vilket fall. Bara att nu slipper jag att åka så sent. Det är bra.
Var ute och körde tidigare idag. Det var INTE bra! Eller det gick ju bra med allt så sett, men körde kasst.

Igår på dagen var det ju äventyr på hög nivå dessutom!! Gjorde ju gastroscopin. Grymt obehgaligt. Var så himla äckligt att vara bedövad i svalget! Kändes som om man inte kunde svälja och som om man hade en massa slem som liksom satt fast. sen var det så äckligt att känna hur något höll på å rörde runt i magen. Och ännu värre när de tog proverna. AJ! Sen i slutet började ju bedövningen släppa också, fick massa kräkreflexer och sån skit. Men har iaf bilder på hur jag ser ut i magen nu! Det är lite fräckt. Och de såg inget konstigt inuti mej heller. Proverna får jag svar på om en månad först.

Men nu blir det nog en liten tupplur, sen ska jag duscha å packa ihop massa grejer så att jag klarar mej i stan ett par dagar. Måste lägga ner träningskläder! Nu ska här börjas på allvar! Me wanna be vältränad innan sommarlovet. kan ju alltid hoppas! =)

pussheeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0