"I wanna die to satisfy the curiosity "

Nu är det snart helg! Det hade kunnat  vara helg nu för min del egentligen men har ju lovat att jopbba natten ist för förmiddagen. Ångrade mej lite idag när ajg åkte hem från stan. Menmen, 350 kr extra blir det. Får tänka så istället. Och fick tränat idag också, det hade jag inte fått om jag hade jobbat förmiddagen. Var så himla skönt. 70 min kondition + ben. =) Lite stolt är jag. Som alltid. sen pktej ag hem och duschade och läste lite i min nya cosmo som jag fick idag, flera dagar sen. Man blir ju förbannad....

Nu hade jag tänkt att jag skulle bränna två skivor. En till mej och en till pappsen. På min vet jag inte ritkigt vad det blir än men på pappas blir det några Bond-låtar, några McFly och lite annat bös hade jag tänkt. Nighwish kanske. Lite WT också ev. Och sen några gamla godingar som Hold the Line och Ballroom Blitz. kanske ska ta å slänga med min favorit, "Ska vi plocka körsbär". =) Så kul är den! Söt!! Och så halkar nog Woohoo-låten från Kill Bill-soundtracket med.
 
Sen ska jag packa ihop ltie grejjor å sen sova. typ till åtta, halv nio elelr nått sen äta å göra mej iordning. sen är det line som gäller hela natten.

haja, party imon dåh! 

53192-15min version av skobild också. HET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0