kolli

Är hemma idag igen. Är ett jäkla rännande på mej denna veckan. Trodde att jag bara skulle vara hemma över dagen men nu vet jagi nte om det blir så längre. Ev blir det Casa med min FavvoElin. Eller det BLIR Casa med min favvoElin! =) Nu är det slut på detta att bara sitta hemma å vänta och inte ha något liv medans han är ute på grejjer. Känner mej som ett jäkla kolli. Bara sitter där. Väntar. Släpper allt jag har bara han ber om ngt. Blir så trött på mej själv. Sån här skulle jag ju inte bli! Samtidigt gör jag nästan allt för honom. Är livrädd att jag ska förlora den jag älskar. Nu när jag äntligen har någon. Äslkar honom något kopiöst. Är sån skillnad på hur allt var innan, när han bodde hos oskar och nu, nar han bor ensam. Är inte samma nånstans längre. Äntligen känns det lite seriöst. Eller, det gjorde det ju innan med, men inte på samma sätt. Nu bor jag ju mer eller mindre där...

Menmen, Natacha på casa då. Elins kommentar: "Jag har ju bara sett ett par silikonbröst en gång innan". Hjaaa, så kan man ju också se det. Men det ska bli kul! Fritt inträde dessutom OCH 100 spänn. OCH billigt i baren fram till 24. Bara att värma upp inför morgondagen då! Ska inte göra slut på några pengar direkt idag.. Inte när man kan få. :) Högst 200. Appselut inte mer!

Blir kul. Lite skejtstil idag med. Spännande. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0