längesen

Oj så flitig jag har vart här det senaste. =) MEn har faktiskt inte vart hemma.  Va hos robin hela helgen och sen har jag jobbat. Och nu sitter jag och väntar på att pojkvaskern ska höra av sej och sen ska jag dit. Igen. Men har inte vart där sen i förrgår! Egentligen skulle jag inte åkt dit idag men så skulle visst jobba natt imon ist för förmiddag. Eller a, fick ju så klart bestämma själv, men det verkade som om det var mer eller mindre panik inne på CAB + att jag tjänar ungefär 350 kr mer på natten. Har ju liksom inget att förlora. Känns att det är en fördel om man nästan jämt kan ställa upp när de ringer och det är lite panik och sånt. Aja, det ger sej. sKa ligga å tryna i sängen riktigt länge imon iaf, och sen ska jag till nolhaga och träna. Och sen hem och städa och sen sova lite till hade jag tänkt. Har jag tur kanske jag får komma till robin på torsdamorronen. =) kan nog vara lättare att sova där än här hemma. Och så kan jag gå å träna efter jag vaknat också. Aja, för höra med raringen ikväll.

Var en så himla bra helg. Oerhört slapp men ändå så skön. Fick pratat en massa. Kändes bra. Iaf på de flesta punkter. Sen att det kändes jobbigt på en punkt är helt mitt eget fel. Vill ju kunna säga att jag ångrar mej men det gör jag inte helt denna gången. Tyvärr. Vet ju att jag lovat både mej själv och Robin men. Jag och lina pratade också om det på tåget hem i fredags. Fan, jag får fler och fler "småbryt". Kan aldrig vara bra. Var på väg att få ett till idag. Men det löste sej. Allt känns så bra när jag är hos honom. Då försvinner alla sådana tankar. Men när jag är hemma funkar det inte. Fattar inte varför. Kanske löser det sej efter gastroscopin. Kanske, kasnke. Kan alltid hoppas. 

Himla lyckat för övrigt i fredags!! Först var vi och åt på La Vacca. Sen bar det av till pc. =) Där blev det en hel del öl, drinkar och shots. Sen kom en kompis till Lina och en kompis till kompisen. Dennis och Marius eller vad de hette.  Tillsammans drog vi vidare till Keybar. Utanför mötte vi två andra kompisar till Dennis. En tjej som hette Jossan elelr nått å kille vete 17, Frank dyker av ngn anledning upp i mitt huvud. Men vet inte. =) Inne på Keybar blev det iaf massa dans och så fick jag fjäskat till mej en öl till. Jag är ju trots allt fattig student. =) Inne på Keybar dök nån kille på mej och vi började dansa lite å så. Men sen när han försökte kyssa mej och jag putte ifrån honom tröttnat han helt plötsligt och försvann spårlöst. Jag var lika glad för det! Sen åkte vi hem med 2.17-tåget. Och lyckad para ihop våra små tofflar och fick de att möta oss på stationen. Sen hade vi följe hem. Askul kväll! Lite trist att Sara inte var med bara. Men det blir fler gånger!

Nu ringde min söt så det är väl bäst att jag drar mej.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0