Maaaat

A men Glad Påsk  alla då.
Har vart på middag hos farmor idag. Som vanligt var det hur mycket mat som helst. Och TVÅ efterrätter. Förstår mej inte på lilla farmor ibland. Hur mycket tror hon att man orkar äta?? Aja, hon vill ju bara väl. Och det är som Mathilda säger " Men mamma, det är bara att knô!" Och så är det ju. Så nu har min Robin träffat släkten också. Gick väl sådär. Lite svårt också, för alla. Var nog lite många också. Hade det bara vart hälften så många hade det nog varit lättare.

Sitter och väntar på att vi ska åka till stan. Klockan börjar ju bli lite mycket. Om vi skulle iväg vid sju så...  Iofs ska jag bara bättra på sminket lite och så byta kläder. Går ju på en kvart, högst. aja, det ger väl sej. Och det börjar bli hur mycket grejer som helst jag bär med till stan. Nu är jag uppe i två påsar och min handväska. Plus att jag har en stor väska stående där. Haaa, vet inte hur jag ska göra med allt. Vill ju. Men det är ju pengarna. plus att det ändå är början fortf. Även om det inte känns så. Och vill verkligen hemifrån också. Ska tänka lite mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0