Snart helg!

Sitter å väntar på att pappa å manda ska komma hem med bilen. Sen skaj ag till staden! =) Äntligen! SOm jag saknar honom!! Fast först ska jag träffa världens bästa Sandra! Henne saknarjag också. Massa. Hon är mitt knark, uppåttjack. Finns nästani ngen som gör mej på så bra humör som hon! Så härligt. Finnsi nte ord nog att beskriva hur det känns att bara umgås med henne. Bara fjolla runt på stan. Skita i alla och bara vara oss själva. Underbart.

Ska ut med Lina imon också! Ska bli himla kul tycker jag. Ska först och främst till pc och sen får vi se vad som händer. Kanske skulle äta lite innan också. Alla som har festat med mej nån gång vet ju hur bra jag är på att äta innan jag går ut. *skäms*  Menmen, imon komemr det att bli bra iallafall. Och hennes simon hade tillåme erbjudit sej att köra oss till gbg! Det är snällt! Hoppas bara att jag får sova hos Robin efter där. Eller iofs så fick jag ju sova hos lina och dem så det är ju lugnt hur det än blir. Skönt att slippa att behöva fixa nån som hämtar en i stan. Särskilt eftersom det är studentfest så att alla som kanske skulle kunnat hämta mej är ute å super. =) Menmen, man är bara ung en gång. Lika bra att leva livet medan man kan.

Ska nog ha min svarta korsett imon också. Kommer bli ashett. Synd att jag inet vet vad jag ska ha för byxor till bara. Vill så gärna ha ett pare cheaps i modell regular!! Jag vill jag vill jag vill!!!!!! NU!!

Men nu skaj ag gå å skriva en dialog om alla vår kära Napoleon! Ha de gött!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0