uppvärmning avklarad

Ja, gårdagen då. Det var nog lyckat. Hade faktiskt riktigt kul. Även om det var Casa.. Iofs inte så att jag MÅSTE dit nästa gång, men ändå. Gratis är ju gott, som alla vet.  Fast det är livsfarligt att vara på Casa. Visst får man blåmärken när man är ute, men aldrig som här. Jag har ett  märke på ena knät, typ 5 cm i diameter och helt runt. Några små på andra knät och sen ett på höftbenet. Tillochmed ett litet sår. Vart f*n har det kommit ifrån?! Har förövrigt jätteont runt det.

Idag ska jag sitta här framför datorn fram till kl tre, då ska ja åka. SKa inet göra något vettigt på hela dagen. Eller inte förren jag kommer till alingsås iaf. Och mina byxor luktar robins lägenhet. *myser*

Ikväll, då jävlar smäller det! Igår var bara uppvärmning, ikväll är det på riktigt. Hoppas dock att jag sköter mej denna gången.... :S  Men det går nog bra. Det SKA gå bra

Kommentarer
Postat av: Rozn

Vad fan, tränar karate på krogen eller ? =)
Ja jag vet att du alltid läser min blogg....

2006-05-01 @ 01:16:21
URL: http://rozn.blogg.se
Postat av: Elin

ja det va en grymt kul kväll. Kolla bilderna på casas hemsida. så bra att vi står längst fram på alla :)

2006-05-02 @ 12:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0