blött hus

Idag ska jag dekorera mitt pepparkakshus. Håller på att torka det lite i ugnen nu. Farmor sa att det var några som hade gått sönder för henne och sen hade hon hört att det var pga den hög luftfuktigheten som var iår. Det var tydligen massa hus som hade gått sönder. Hoppas att mitt håller. Det var lite mjukt när jag to ut det ut skåpet... men hoppas på det bästa nu. kanske,. kanske kan jag sätta ihop det ikväll. Men vet inte. Vi ska ju på bio, så det är väl efter det isf.

Imon ska jag till trollhättan med mor och far och syster. Tänkte att jag kunde lika gärna hänga med. Kanske får köpt nån klapp. I annat fall kanske jag får lite inspiration. Igår var vi på julutställnig på flora dekor också. Det var mycket fint. Treornas brudgrejer var skitfina. Vill gå där. Det kostar massa för en ky-utbildning. Skit. Får väl tänka på saken. Nu är det kristyrdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0