Fika!

Idag ska jag fika med elin och loffe. Ska bli kul. Sen ska jag handla julklappar med lina. Sen kommer mamma och manda. Och så handlar julklappar med Obin och sen handla mat med Obin. Shit, blir mycket idag. Hade tänkt att göra knäck och farmors daim idag också. Jösses Amalia. =) Blir mycket fika och många olika människor. Blir kul. Får inte hller glömma att kolla efter julgrupp eller liknande till Robins mamma. Ska ju dit ion och det ser väl bra ut med en liten grupp eller så.

Detta blir mitt sista jullov. Inget jag direkt lider av måste jag erkänna. Längtar så till studenten! Helt sjukt. Längtar längtar  längtar!

Ska bli mys på jul också. Farmor julmat!! Slår det mesta. iaf alla julbord =) Jaja, nu ska jag smörja händerna och vänta på att Elin och loffe ska ringa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0