Fjärilar!

Ikväll ska jag och Robin på våran första riktiga dejt! Ska bli kul. Har köpt en ny klänning och nya asheta underkläder. =) Fast det vet inte Robin än. Eller klänningen vet han, men inte underkläderna. Han har typ tjatat att jag ska köpa nya men jag har sagt att jag inte har råd, och tänkt för mej själv att de redan ligger undangömda i gaderoben och bara väntar på denna stora dag. Hoppas att han blir glad. LIte pirr i magen! jag ska snart börja göra mej iordning. Allt ska vara perfekt idag.

Han fyller år idag också. Fick ett Pilgrims-halsband av mej. Han gillade det. Då blev jag glad, var lite nervös innan. Har förövrigt varit en mysig dag. Gått på stan. Fikat lite.

Nää, jag kan inte koncentrera mej på att skriva! Så pirrig i magen för ikväll. Får nog börj aatt göra mej färdig!

53192-31

Kommentarer
Postat av: empa

Jag seeer inte hur halsbandet ser ut. =)

2006-12-04 @ 20:34:49
Postat av: empa

skitsnyggt. passar nog robin jättebra:)

2006-12-05 @ 18:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0