göööh

Årets helvetesförkylning är på väg mot mej med stora och snabba steg. hostar, nyser, snuvar till förbannelse. Och som om det inte var nog med det rinner ögonen hela tiden också. läpparna trillar snart ihop av uttorkning. Och det kommer bli värre har jag en känsla av.

idag blev köket färdigkaklat. Blev himla läckert. Eklister har kommit upp också. Pappa fått från jobbet. Pappa har bra jobb =) Robin ska nog kakla bänken vid spisen imon dessutom. är en jättegammal rutig bänkskiva på den. Kommer att bli ännu hetare då. Dessutom ska vi åka och kolla på lister. Lagom kul men. Måste väl göras. Vill göra om sovrummet nu också. Har slagit mitt svarta medaljongvägg och tre ljusgrön aväggar ur hågen och det har ersatts av en idé med en randig fondvägg och de andra tre i någon av färgerna som ingår i den randiga väggen. Kanske tillochmed kan måla de andra väggarna i olika färger. Iaf två. Får tänka på det. Hittade en fin randig tapet idag men den var nog skitdyr. Andra som typ samma kostade iaf 600 kr/rullen. Lite väl saftigt kanske. Plus att man sen ska ha färg på det också. 

Idag börjar det en miniserie på femman som verkar bra. Om Bermudatriangeln. Ska se den tänkte jag. Men den börjar först kl 21, så vad göra fram till det? känner inte för att gå ut och fota nu när jag e så hängig. ingen idé att ge sej på paradisasken heller, känner ju ingen smak. Bara typ sött, surt och beskt.  Lite jobbigt då. Hoppas iaf att den hinner gå över till nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0