jobb

Denna nyårhets. Förkylningen ligger kvar som ett tjockt täcke över mej, även om det börjar att komma in lite luft under det nu. med andra ord, jag är på väg att tillfriskna. På tal om nyår dessutom så låter inte Respekt fel. Men det är väl bara jag som vill. 

Nästa vecka ska jag jobba gott folk. Emma från Contage ringde. så det blir förmiddagsskift på pass/förare. Förmiddagsskift innebär A-skift innebär mammas skift innebär bra skift med Basri och förhoppningsvis Helena. Hoppas att hon fortfarande är där. Hon är snäll. På eftermiddagarna ska jag plugga. Göra reklamkampanj och foto c projekt. 
 

53192-33

Kommentarer
Postat av: empa

Vad gör alla på nyårsafton? Vi har inte bestämt någonting vi skall göra. =P

2006-12-30 @ 14:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0