Julbord

Igår var det dags för det efterlängtade julbordet. Visade sig att egentligen var det inte så mycket att längta efter. Inte alla mycket mat, enbart det klassiska, knappt det. Men jonas Gardell var rolig, likaså det andra uppträdet. Fast jag och Robin gick ltie innan det var slut, så hann vi med 23.17-tåget. Var skönt att hinna med det. Gick till stationen från frihamnen också, skönt att få röra lite på sig. 

Idag funderar jag på att städa lite. Behövs. Fast motivationen är inte jättestor. ME kan lika gärna göra det i sället för att sitta här. Eller sitta och läsa, visserligen skolarbete men får ändå lite dåligt samvete. Men om jag städar först, så kan jag läa lite sen. Idag är det Vince and Joy som gäller. Tjechov får vänta några dagar. Men har lsät några av hans noveller iaf. Har svårt att förstå storheten i dem. man är van med att noveller brukar ha nån form av poängi sig, men de har inte dessa. Verkar snarare som om han har skrivit om en timma ur någons liv. Vilken timma som helst. Förstår inte riktigt. Men kanske behöver läsa mer för att komma in i det och så. 

I fredags tittade jag på film med Sandra, kul att träffa henne. Såg my boss daughter. Tredje gångren jag såg den men det var najs ändå. Och så åt vi popcorn och godis. 

kom på nu, att det är ju grey's anatomy-reprisen idag, den jag jag itne missa!! Får ställa alarmet på mobilen så att jag kommer ihåg det. =) 

Kommentarer
Postat av: empa

Eller hur finns det inte påminnelsealarm längre?
Alltså att man skriver i text vad man ska komma ihåg? jag tror inte att jag har sånt på min. Jag var inne där en gång, men det var alderless för krångligt. Man skulle ju ställa in allting. Tid och datum i varje vecka och varje månad och sånna grejer. =P :)

2006-12-12 @ 18:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0