Ol

Igår var jag och drack öl med några i klassen. Hade askul. Blev ltie fullare än vad jag tänkt men jag är lika glad ändå. =) Vi var på Frid och Fröjd. Lite hög medelålder men ändå. Jag och Robin var och gjorde stora  veckohandeln också. Mindre kul men ett nödvändigt ont. Förstår inte varför det blir dyrare och dyrare handlingar för varje gång. Vi köper mindre och mindre onödiga saker. Det är konsigt. Men behöver iofs inte handla förren till helgen, knappt då. så det är ju bra iaf.

Idag ska vi till Jordnära (ve och fasa) och köpa grejer till mina nya gardiner. Elelr sånna där man hänger upp panellängder med. behöver fyra paket, iaf om det är två i varje, men det tror jag att det är. Gardinerna var fina iaf. Gröna, släta typ och så ska jag ha vita med lite krumelurmönster på framför. Kommer att bli asnajs hoppas jag. Så de ska jag sätta upp ikväll när Robin är och bastar. Tvätta fönstren får väl bli ett senare projekt. Typ när det är lite mer uppehållsväder. Så smutsiga är de faktiskt inte. Tycker inte jag i vart fall. man ser ju ut liksom. Det värsta fönstret är nog köksfönstret. Alla bananflugor har bajjat på det. Äckel!

På frdag kanske jag ska träffa Sandra. Men det var nån klassgrej också. Eller klassen skulle gå ut. Kan vara kul att hänga med där med. Fast ändå, det var så längesen jag träffade Sandra. Flera månader sen. Eller en iaf. Det var nog när Malin precis kommit hem från öst. Vill ju båda grejer. Vet inte hur jag ska göra... Men å andra sidan var det ju nog studentfest nästa helg, kanske ska spara mej, inte kul att va trött när vi ska på julbord heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0