roadtrip

Satte ihop mitt hus igår, det blev gulligt. Bild kommer väl antar jag. Kikade lite på julklappar med Robin idag. Fast kan inte köpa något förren på fredag. Får lite lön då. Så då blir det julhandling mitt i julkaoset. Alltid lika mysigt att gå på stan med robin.

Idag fick jag en blixt till min kamera i skolan! kul. Imon ska jag få två andra objektiv också. mitt är inte så bra. En närgräns på 1,5 meter. Lite trist. Men nu får jag en vidvinkel och ett tele istället för mitt 28-200. Skönt. Så jag ska ha med kameran på julafton, om jag får kläm på att använda blixten. Men ska testa lite imon.

Imon blir det dessutom roadtrip. Denna gången blir det bara till Landvetter istället för Skavsta som det var förra gången. Hoppas att vägarna existerar. Ska kolla på SMHI's hemsida.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0