"Snart så kommer Kalle och hans vänner!"

Igår skrev jag en jättelång blogg, men när jag skulle publicera den stängdes webbläsaren ner. Hade kopierat det jag skrev men det verkade också försvinna av någon anledning. 

Imon är det sista dagen innan jul. Skönt. MP har sin julavslutning kl 10, men ska samlas nån halvtimma innan. Är väl inte så jättesugen men måste lämna tillbaka filmerna jag lånat av Sara. Och prata betyg med henne också. Hon hade hittat min och malins novellfilm, vilket innebär att vi visst har lämnat in tre grejer i RB och därmed blir godkända. SÅ nu slipper man ha the Warriors hängandes över sig. Bara magasinet kvar då. Och lite bokrecensioner och sån skit. Men en har jag ju färdig nu, den på madame bovary. Känns bra. 

Är trött ikväll. Funderar på att duscha och sen gå och lägga mej, så får Robon väcka mej när han kommer från träningen. Kan lägga mej och läsa lite Vince & Joy. Vill ha läst ut den ganska snart, så att jag kan börja riktigt med Tjechov.  Är visserligen en film så 6:an ikväll som verkar bra, men den slutar ändå 23.15 så komemr ändå inte se färdigt, då kan jag lika ägrna strunta i att börja titta. 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0