Tisdag = PAdag

kom till skolan hyfsad tid idag. Känns bra. ska göra PA. men är inte så jättemotiverad, inget kul det jag ska göra. Lägga in massa stödlinjer så att datumen kommer på rätt plats. Åh.. inte dierkt det roligaste man kan göra, men det måste ändå göras. Sen är jag faktiskt färdig med själva datumdelen. om jag ska ha de färger som ajg lagt in, vill säga.

Idag är det dessutom roadtripdag. Kom på igår att jag missa antagligen hela Ugly Betty och kanske även en bit av Grey's anatomy. Shiiit. :) men blir kul att träffa malin och loffe iaf. Och koollade upp vägarna igår, det går att åka över Härskogen. Det är bra. Spar en hel del tid kan jag tänka mej. Ska nog skicka ett sms till malin och se om de har bestämt något.

Kommentarer
Postat av: Malört

Vi kolla upp de igår oxå, vi åker genom Härskogen! :) Tänkte vi åker runt halv 6, 6?? Tar EGY:n, hehe.. Får hoppas vi hittar bara ;) men både du å loffert verkar ha fattat the road.. Iiihh, bara nåra timmar kvar! :D Ja, jag lär inte kunna köra... :S =) Landvetter, here we come :D

2006-12-19 @ 13:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0