Tjejsnack v 49

Inredning


Hur skulle du beskriva din inredningsstil? (Lägg gärna in en bild från ditt hem)  För lite kitsch men snyggt ändå, ganska modernt med mycket svart och grått. 53192-2853192-32

Hur mycket pengar spenderar du varje månad på inredningsdetaljer? Ingen aning. Inte jättemycket. Det blir snarare mycket på en gång fast lite mer sällan, men några hundra kanske om man slår ut det.

Ditt bästa inredningstips? Snygga saker behöver inte kosta så mycket. Har man tur akn man hitta skitsnygga saker på second hand eller pyssla ihop lite grejer själv.

Vilken är den värsta inredningstabben du gjort? I mitt sovrum hos mamma och pappa antar jag. Satte upp nån vajer på fönstret där jag lista lite olika saker. Fast listan blev aldrig uppdaterad. Men det var snyggt i tanken, dock inte IRL

Vad vill du helst ha till ditt hem just nu? Kitsch! Mycket kitsch. Typ som min rosa gris. Men lite mer sånna kul småsaker. Och så en sån där rådjurskrok det finns bild på i tidigare inlägg. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0