Vitaminkick!

idag har jag varit i magra. Lämnade porslinet vi lånade till Robins kalas. fikade och åt lite mat. Det var najs. Imorgon ska jag och mamma till tygladan i vargön. Ska kolla på gardiner. Vill ha spetspanellängder. Skulle vilja ha panellänger häri vardagsrummet. men får väl se hur det blir.

Imon är det skola också. Lite ångest men det hör väl till. Har börjat att äta vitaminer nu så kanske blir lite mer uppåt snart. Hoppas det iaf. Fick vitamintabeletter av mamma idah med, men vill nog itne äta dem samtidigt som jag dricker det andra. Är väl inte större idé känns det som. Nu ska jag strax göra varma mackor. Är hungrig. Läste på Empa's blogg att hon ska flytta hit. Det ska bli kul. Precis så hon skrev. =) Kan hopaps iaf :)

Kommentarer
Postat av: empa

"Precis så hon skrev" jag fattar inte. Vad har jag skrivit? hihi.
Kul att du tycker det är kul iallafall. jag tycker det är kuligt jag med. =P

2006-12-05 @ 23:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0