Drömmen om rosa Converse

Magen är bättre nu iaf. Känns bra. Men så himla mätt! Först kina å sen kaffe. Asgott men.. Jobbigt att ha en stenhård mage. Piercingen står rakt ut typ, ser askul ut =)

Va inne i stan förrut. Blev inte kollat ngt direkt. Förutom lite suktande över Conversen. Fast de som de har på Skomästaren är ju fel, de e ju röda. Jag ska ha  de rosa. De är så himla fina! Bara ser dem framför mej. Lite skimrande i färgerna. Suck, vilken dröm! Har jag tur kommer det att inhandlas nästa lördag =) *party* Längtar så! Hoppas Elinen följer med på mässan. Och sen shopping och sen PC! Kan det bli bättre?! Funderar bara på hur skabbig man egentligen kommer att vara på kvällen.. Men det ger väl sej antar jag. Finns väl alltid någon toa man kan smita in på och fixa sig lite. Raggardusch typ =)

Det är helknäppt, men varje gång jag skriver här sitter jag och tänker på alla grafiska regler. Är det detta som kallas mediaskadad eller?! Minst två rader i varje stycke, inte för långa utgångar, minst två ord på varje rad. Undrar hur många tecken det blir i en rad... =)

Namnsdag idag =) Inte för att jag firar men. Det är ju alltid kul när folk kommer ihåg. Har fått två sms, av Johanna och Malin. =) Namnsdag innebär också att morar dog för ett år sen idag. Halv åtta på morran. Men, that's life. Not much to do about it. Typ. För att va lite internationell så här på eftermiddagen =)

23.00-deprission igår med. Menmen, kanske är övergående. Bara att de är så jobbiga när de kommer. Värre än pms-ångesten. Dessa är lite mer självdestruktiva typ. Men än har jag inte gjort ngt. Har ju ändå lovat mej själv. Vill verkligen inte bryta det. Ska inte bryta det. Men ibland vore det bara så himla skönt. Men jag vet ju att om jag bryter det så följer ju en vecka eller två som bara gör ont och är krångliga. För att itne tala om det som alltid komemr att synas. Menmen. Ska klara det


Kommentarer
Postat av: Niklas Dahlberg

Vi har rosa converse på Intersport om du inte redan köpt d :P

2006-02-23 @ 12:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0