Paddor

53192-4<--- Drömmen även om de ska va i ljusrosa =)

Niklas, det är speciella rosa converse, med blommor och tygmärke. Har bara hittat dem på ett ställe tidigare. Men återkom om de är de som ni har :P De neonrosa e ja inte jättesugen på =)

Simmade med Ajlin idag.  Eller jag simmade och hon trimmade. Alltid lika trevligt i hennes sällskap, spelar ingen roll vad man gör så blir det bra liksom. Fick iallafall simmat i 45 minuter. Är ganska stolt över min prestation faktiskt. Fast första 30 min hade jag ju en hög med halvnakna brandmän att vila ögonen på så det va kanske därför det gick så lätt =)

Tänkte på en ständigt återkommande tanke idag när jag simmande. Tjocka personer. Inte för att på något sätt döma så. Eller det gör jag väl oavsett hur jag formulerar mej. Men ska aldrig bli gammal och tjock. Eller tjock nångång alls under hela mitt liv. Spelar ingen roll vad som skulle hända, om jag skulle bli gravid elelr vad som helst. 

Funderade lite över just det också idag när jag simmade. Vet faktiskt inte om jag vill ha barn överhuvudtaget, nångång.  Ja vet inte, men känns som om de inte är min grej liksom. Samtdigt som jag vet att om jag skulle bli med barn skulle jag helst inte göra abort. Är absolut inte emot det på något sätt men tror inte att jag skulle kunna göra en själv. Det är knäppt. Kanske är dubbelmoral men.. Fast tror inte att det är det..

Men tillbaka till tjocka människor, jag kan verkligen äcklas av vissa. Särskilt när man simmar, behöva se dem halvnakna med massa valkar och annat som hänger.. IUH! Jag är mycket väl medveten om att hela resonemanget är grymt ytligt men det är så det är. Dessutom ser vissa av dem ut som feta och äckliga paddor när de simmar.

Men ser fram emot imorgon. Och lördag. Fan va jag och Elin är bra på att göra planer! Heeelt oslagbara! =) Har ett mantra som ekar ständigt i mitt huvud: Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse Rosa Converse

Snart är de kanske mina! Om jag inte beställer popconversen från hemsidan.. De är iofs lockande... När dollarn dessuotm är ganska låg så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0