Sjuk?

Party typ hela helgen. Känner mej rätt seg just nu. Men de har vart kul. Eller a, halvkul i fredags iofs men. Igår va de kul tills det gick utför så att säga. Fattar inte dessa minnesluckor. Så hemska har de aldrig vart tidigare. Det är klart att minnet kan vara lite blurrigt ibland men vissa grejer har jag ingen aning om liksom. Fick tänka ett bra tag när jag vaknade i morse vart jag var. Och blev ännu mer förvånad när jag upptäckte att jag låg i bara underkläder. Vet att robin hjälpte mej med byxorna men sen vet jag inget mer. Och örhängena är fortfarande ett mysterium. Hmm, aja, dräggfull va de ju och det blev jag. Ångrar inget som vanligt.

Så kul att Sandra var med också! Hoppas att det blir massa fler gånger! Tycker så mycket om henne. Hon får mej verkligen att må bra. Mitt knark =) Önskar att man hade träffats oftare. Kanske blir så nu.. Men kan alltid hoppas. *älskar*

Gillar inte detta illamåndet... Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk. Hatar magsjuka. Det är verkligen det värsta som finns. Heller 40 graders feber å asförkyld än magsjuk.

Prov denna veckan igen. Ska plugga som ett as. Börja imon. Å, just det! nytt schema imon med. Hmm, undrar om man börjar tidigare då kanske...? Kanska borde kolla det... Tror att det kan vara 9 ist för tio över.. Blir 541:an ändå.. Om jag inte ska till nolhaga innan.. Men frågan är om jag orkar.. Det ger sej :P

6 veckor kvar tll lov 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0