Snööö

Haah, då satt man å skrev när man va i skoaln. Men inte då, gick minsann inte att publicera. jäkla skit-safaris fel. Skulle haft Firefox. Hja, fick jag för det! Datorer har ingått i en pakt emot mej idag. Blev så less när vår 18 minuter långa inspelning försvann pga att  "Audacity oväntat avslutades". Jaha, tack liksom. En hel förmiddags arbete åt skogen. Blev gött irriterad. Fick istället göra ett sammandrag på typ en minut som inte alls blev lika bra. Det är surt!

Va så skönt när ja gick hemifrån bussen. Det snöa massor (snö som jag iofs är jäkligt trött på men det blir vad man gör det till) och jag gick aslångsamt och bara softade. Kom på att snö är lite kul. Iallafall om man beter sej som man gjorde när man va liten. Typ dels försöker fånga snöflingor med tungan och dels genom att bara fånga dem på händerna. Måste sett rätt dum ut när jag gick där. Men jag hade iallafall kul, och det är ju huvudsaken! Och det är så mysigt att kolla rakt upp när det snöar. Och jag va allmänt mysig också för den delen, gick runt med mössa och luva, alldels instängd, så skönt!

Hmm, undrar hur det blir till helgen. E halvsugen just nu. Återstår att se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0