Tummen sitter fast

Har vart och simmat idag. Bara 35 minuter och jag gläömde att kolla hur långt det blev. Menmen, det blir fler tillfällen. Har iaf  köpt kort på nolhaga nu. Hade tänkt att simma imon-bitti också men nu verkar jag inte ha nån bil eftersom farfar ska byta länkarmar på min pärla..

Men dagen har ändå börjat bra. Å det är ju verkligen bara början än! :)
Hade hoppats på kort ifrån farmor men icke.. fast iofs får ja det väl på freda, eller nått. Har ju trots allt namnsdag på lördag =) Då är det ett år sen morfar dog också. Knääpt. Året har gått så himla fort! Altl går så fort nu mer! My God, ja fyller 19 om tre månader liksom! Det är helt sannslöst. Tänkte på Levi igår, han fyller fan 23! Det är ju gammelt! Och om fyra år är jag också där. Undrar vad jag gör då, och hur mitt liv ser ut då.. Det är nästan skrämmande Vet inte ens vad jag hoppas på... Eller iofs, Italien e ju så klart lockande. Men samtidigt känns det så overkligt. Lilla jag, ensam där, liksom! OMG! =) Hmm, det kanske blir värmland ändå.. Är faktiskt lockande det med. Mer lockande än Sundsvall.. Fast man vet ju aldrig. Som det ser ut nu så är ju inte betygen i varken text eller graf så bra... Fast får jag bara tummen ur så.. Det är ju det... Slog mej dessutom igår att den muntliga grejen är på måndag nästa vecka. Aj faen!  Och massa prov. Å så den eviga grafen då. Varför, varför kan jag aldrig få tummen ur?? Kasnke för att det är mycket roligare att läsa Vince & Joy ist för att illustrera..

Alla hjätans idag iaf... Tror inget kommer att hända. Eller inget sånt direkt iaf. menmen, de ger sej. Är ju osm sagt bara blrjan av dagen än :)


***********************senare*****************************

Vart hos farmor nu. Snyltat lite mat där idag =) Igår va de på kalaset och idag hos farmor. Det är bra!
Hon antydde att jag va där för sällan... Vet inte varför, men har bara blivit så. På veckorna hinner man ju faktikst inte och dessutom är man trött. På helgerna, tja.. De har faktiskt också vart ganska fullplanerade sen nån gång i höstas. Söndagar iofs, men nån dag måste man ju va hemma...

Sen känns det lite som att med Sara och Lina så pratar hon, där berättar hon själv hur hon mår och sånt, det gör hon aldrig till mej. Vet inte varför det är så egentligen. Klart, ibland pratar vi ju men ändå inte så. Sen är det inte så ofta jag känenr för att sitta och prata om sånt. Kan ju ha med det att göra också. Ah, aja, får väl åka dit nån gång... När det nu blir..

Hmm, undrar om det blir popcorn ikväll tro =) Känner för det. Fast gaderoden lär ju inte städa sig själv. Fick iallafall börjat lite idag, där nere. Så nu har jag de skorna jag använder i gaderoben också. Mycket lättare när man ska matcha ihop allt och sen blir väl mamma glad när hon slipper ha det i dörröppningen =) Så nu är det bara tre hyllor med massa underkläder, byxor och tröjor kvar. FAttar inte vart alla kläder kommit ifrån, särskilt alla linnen. Hur mcyket som helst! Högen välter vilken sekund som helst ungefär. Men skulle för den delen inte vilja ha mindre kläder heller, snarare mer. Dagens I-lansproblem : Hur ska man få plats med alla kläder?? =)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0