Veeel!

Har haft ont i magen ett dyng nu. Ibland kan jag inte ens stå rakt för att det gör så ont. Fattar inte vad det är. Men de e skönt att illamåendet gick över. Å huvudvärken. Känner mej verkligen eländig. Hade hoppats på att det skulle bli bättre om jag åt, men icke! 

Och så lite dåligt samvete för att jag dissade R, men känner mej verkligen kass.

Och vad håller jag på med egentligen? Är jag på väg att bara slänga bort allt? Å hade hoppats på att du skulle ringa igår fredrik men.. Saknar dej. Ahh, my goood..

Nog med vel.

Jobbade inatt. De e ganksa kul att jobba natten faktiskt. Allas humor sjunker ganska rejält. Och se en tatuerad kille med rakat huvud sitta å krama en långhårig skäggig kille är helt klart en upplevelse. De är helt enkelt små mjuksiar innerst inne! *asg* Nattskriftet e nog egentligen det bästa skiftet att jobba, det känns så iaf. Lite lugnare och mer avslappnat.  Och på tal om de kramande hårdningarna, pratade lite mde mikael imorse, han verkar så himla snäll! Trots att han ser så farlig ut =) Men lite söt ändå =)

Nää, om ja ska ta å äta lite mer godis, som säkert är jättebra för min mage. Aj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0