Vem har bôret bôrt bôrt?

Imorgon. Då smäller det. Då skola ett par ljusrosa Converse inhandlas. För att vara ännu mer exakt kan jag säga att inhandeln kommer att ske cirkus kl 16.25 på Radical Sports i Arkaden, Göteborg. Be there.

Eller kanske inte. Men ska iaf köpa dem imon! Härligt! Kanske ett par Cheaps i modell Regular. Så snyggt ihop =) Undrar om det är något mer som skola inhandlas. En burk Brazilian Wax kanske =) Eller varför inte ett stycke piercing. I örat kanske. Kanske en targus eller en industrial. Helst industrialen men. Funderar på det, det är ju en 1,6 mm... Funderar på om jag passar i det. Det är ju ganska tjockt trots allt. Aj. Elelr egenligten inte så mycket aj men. Den kanske är lite väl stor iallafall. Det finns ju många fina mindre ögonpiercings också. Behöver ju inte ta den största som finns =) Lite sugen på en horisontell stav i örsnibben med. Men är osäker på om det funker iochmed att man har vanliga hål. De vill jag ju liksom inte ta ur. Ah, det återstår att se vad det blir imorgon. Ska kolla lite mer ikväll å fundera då.  Så många jag kan tänka mej.

Laddar redan inför nästa helg. =) Det är ganska illa faktiskt men. Får hoppas att det blir av och att det blir kul. Vore kul om Sandra kom också. Och som Ella sa, dra hit hela högen till tomt hus å förfesta här nånstans.  

De va nått mer jag tänkte på... Hmm... Aja, skitsamma. Har i vart fall lärt mej att göra playlists i iTunes nu.
Joo, just de. Hittade en västgötsk ordlista förrut. Fan va kul. Och det är massa ord som man änvänder utan att tänka på att de tydligen är dialekt. Som att hamna på sniskan. De va nått mer sånt.... Aja, strunt samma.

_____________________________________senare_______________________________________

Så trött. Funderar faktiskt på att sova. Även om klockan knappt är åtta. Men är ju kasnke påväg att bli sjuk. Och är hungrig. Orkar jag äta tro?

Upptäckte att locket på min försvarets hudsalva har nu gått sönder på två ställen. Dels i kanten och dels mitt på locet. En lång spricka. Funderar på om det går att limma. Men superlim. Pappa pimma med puperlim, för att citera Mandan.

Vill också göra listor, precis som ella. *härmapa* Kan dock inte komma på något att lista. Återkommer på den punkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0