Witch or bitch? Same shit, different names =)

                                                                     53192-3

Lekte med den gamla avdankade häxhatten idag. Kul som fan men är idiotförklarad av en kompis till Mandan. Äh, skit samma. Han är från Vga liksom. Ja menar haallåååh?! =) Ska nog börja använda hatt. Men krävs endel för att kunan göra det. Självförtroende typ. Men gillar det iaf. Funderar starkt på en stor jävla slokhatt. Det vore ball.

Annars har det väl inte hänt ngt speciellt direkt idag. Skolan, två-bussen hem. Läst historia. 60 sidor ointresse ungefär. Eller vissa delar är ju kul men. Komemr jag någonsin lära mej det?! Ska läsa det en gång till ikväll iaf.

Och synd att jag inte hade någon bil. Hade så gärna velat åka till Robin. Samtidigt känns det som om jag måste prioritera skolan lite också. Men hade nog funkat att kombinera både historia och Robin =) Aja, får väl ta det till helgen då ist.

Och vill på alla mässor!! Åhå, att folk ska va så trögövertalade! Kommer väl inte bli ngt.. Och på tal om Gbg, Såg de att de rosa conversen även finns som ljusgröna också. Fast jag tror inget slår de rosa. Vill så himla gärna ha dem! Kan inte använda dem nu ändå men. Så kan lugna mej lite kanske =) Och gillar fortfarande mina gula skarpt. Men de är ju inte ljusrosa med blommor.. *suck* Fast tänk om de gula känner sej kränkta och blir avundsjuka när jag kommer hem med ett par rena och rosa? My God, hur ska detta då. Får återkomma efter jag tagit ett snack med de gula. =)

Ojoj, borde nog sova :P 

Just det, jag, Ida och Malin funderade över raden "världen förtjänar inte dej(mej funkar ju också)" idag. Om det är positivt eller negativt. Kom fram till att det faktiskt är positivt. Hade det vart tvärtom, alltså "DU/JAG förtjänar inte världen" hade det ju blivit negativt. Att man liksom av någon anledning inte fötjänar att finnas. Typ att världen är för god för en. Men som det är nu är det ju man som är för bra för världen. Det känns upplyftande faktiskt.

Åh, gillar inte att sova ensam.  Låg och tänkte på det igår när jag försökte sova. Två tillfällen har dessutom fastnat, dels den gången hos Andrew efter mormors begravning och dels den hos Robins pappa. Och som A säger. Man måste ju inte ha sex elelr ens hångla upp varann bara för att man sover ihop. De e bra =) Me like :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0