Ensam vecka

Jaha, har fått bredband iaf. Vilket iofs inte spelar någon roll eftersom jag inte ska vara här i vekcan. Hatar att vara ensam så det blir liten tripp till äskekärr. Ska snart diska och packa ihop det jag ska ha med mej. lär ju inte ehövas så mycket grejjor. Jobbar ju det mesta av tiden. Sen till helgen ska jag vara här igen. Undrar hur det kommer att kännas att vara hemma. Man kanske blir jättetrött på dem eller så är det asbra. Fast jag tror nog mest på det första. Även om jag inte bott borta så länge så har man ju ändå hunnit skaffa sig egna rutiner.

Har även börjat spåna på idéer till en överraskning till Tigern när han kommer hem. FÅr se om det blir något, men några små funderingar har man ju! *tihi* Kan bli spännanade! Ska bara få allt att gå ihop. Och måste ju ha reda på när han kommer hem. Så jag vet vilken dag jag ska lägga planerna till.

Tillbaka på FLA för övrigt. Går väl ok. Men roligare på Autoliv.Men bättre tider. *slappis* Ingen som man jobbat med tidigare helle på FLA. Tobe isåfall men han försvann ju. Kanske blir roligare nästa vecka. Bara två veckor kvar. Sen ska jag vara ledig!!!

Och till helgen, undra hur det kommer att bli. Jag finns väl här iaf antar jag. Om inget oförutsett händer. På tal om det, har det gjort det?? Malin?? Loffe??

Oj, nu hör jag hur disken ropar. "Jaja, jag kommer!"
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0