hallon

Solat och badat i Lygnared idag. Riktigt härligt. Först med Emelie och johan men sen kom sandra också. Askul! Träffa magnus också. Haha! jaja, så kan det va. Fick lite färg, men känns som om jag kommer att få mer om vi åker imon också. Känns bra. Känner sig ltie piggare på något konstigt sätt när man bara har legat i solen hela dan. Så himla härligt var det iaf. Och så party ikväll. Fast jag vill fortf till gbg. Men vill åka alla isf. Och inte så att jag inte litar på dem, för det gör jag till fullo, men vill inte att några ska va kvar här. Vet inte varför men känns bara inte bra. Är ju ändå mest hans lägenhet. Men får hoppas att det blir kul ändå ikväll. Ska köpa glass sen när jag hämtar malin och testa att göra milkshakes. Hoppas det blir gott! Fick Mintuu av mamma, inte smakat på den än men. Luktade ganksa gott ändå. Undra om man kan blanda den med ngt mer. Tänkte på oboy, då blir det typ mintchoklad.

Känns så bra att träffa Sandran nu med! ÄR helt underbart! Finns ingen som får mej på så bra humör som hon. Som en syster, som vi konstaterade för ett tag sen. Det spelar liksom ingen roll om vi inte träffas så ofta, har lika mycket att prata om ändå. Längtar tills vi ska till Norge igen också. Pratade lite om när vi va i vintras idag. När hon trillade och jag bara såg ett stor snömoln. Och att jag såg ut som ett litet hallon när jag åkte där och vickade på rumpan. =D Kul var det.

Men nu är det väl bäst att börja fixa för ikväll. Ska platta håret och lite sånt. FAst kan ju inte börja dricka förren jag hämtat malin, det slappa aset . =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0