sandrakväll!

Sitter och väntar på Sandra nu. Och tjuvnallar lite på godiset. *aja* Men det är gott iaf! Fick precis sms från Söt! Han kommer hem på kvällen på tisdagen. Längtar så efter honom! Egentligen saknar jag honom inte så jättemycket, mest längtar jag efter honom. Så det är väl bra. Vill bara krama honom och känna hans underbara doft. Mumma! Tröttnat på att bo hemma lite också. Så skönt att komma hit idag och bara känna: "Ahhh, ensam! HEMMA!" Fast har tagit med ltie grejre ifrån magra. Typ ett rosa blomdraperi och satt upp deti köket. Blev ashett! Och de nya tapeterna är också hur heta som helst! Längtar så tills allt blir färdigt. Kommer bli brogårdens snyggaste lägenhet. 

Fick några bilder på mej och Robin av DAgny också. Sitter och klenar på varann som alltid. Hon hade skrivit ut en bild på ett A4 där vi kysser varann. *Tihi* Den ska ramas in. Eller, jag ska skriva ut dem på fotopapper. FAst kanske inte just den men ändå! 

Extreme Home Makeover på tv nu. Tycker att det är asbra. Vill också ha råd att göra precis hur som helst. FAst vårt bli bra ändå. =) 

Nää, undra om jag ska gå och nalla lite mer på godiset nu. =) Det märks inte... *ser skyldig ut* 

Hittar världes roligaste hemsida btw, om man är shoppinggalen som jag. www.asos.com  is the shit! check it out! hittat ett par underbara skor som jag ska be tiger hjälpa mej beställa när han kommer hem. =) *längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0