Tantvarning

Det är egentligen jättevarmt och väldigt mycket badväder. Tycker ändå att det är skitkallt och går i till knäna sen skiter jag i det och går upp. Det är lite illa egentligen. Men är man frusen av sej så är man.
Inte har jag fått solat något heller. Också illa. Men det kanske blir när vi är i skåne. Får väl hoppas. Men längtar mest till danmark. Gött me hotell juh! Om det nu blir det. Får hoppas. Vore micket mysigt. Pussas hela natten typ. Eller nått =)

Har jobbat min sista dag för i sommar nu också. Himla skönt. Fast kaske ska jobba 32, har inte helt bestämt mej än. Men det är ju så skönt att gå hemma. Kasnke ska ta och ta tag i det skolarbete jag inte har gjort som borde göras. Fast betygen i detta läsårets avslutade kurser var ändå helt ok. MVG i foto. Grymt juh! Är stolt över det faktiskt. Det är det betyget jag är stoltast över. Fast är fortf lite stolt över mvg:t i de fyra so-ämnena i nian. Men det är ju tre år sen nu. Dags att man får nått nytt att vara stolt över. =) Är ju Aqua som satt betygen också, bara det gör ju att det är värt lite mer.

Ser fram emot att ha han i foto i trean. Så skicklig! Fast han gillar så grå bilder, jag vill ha mer kontrast. Det är hett tycker jag. Typ som mina sko-bilder. Hehe, mumma! men nu blir det kasnke lite mer färg, eftersom man har digitalkameror. Nikon D70 då'rå! Tufft! *vill haaa* måste komma på vad jag ska ha för nått tema till den första boken. Blir ju ändå en hel del bilder som ska tas, så det måste ju va något man kan tolka ganska fritt, bara man ser att det går en röd tråd genom det hela. Funderar på blommor, älskar ju att ta bilder på sånt. Fast kanske lite uttjötat. Falk brukar va bra bollplank när det gäller sånt.

Jag och Söt har förövrigt bestämt oss för att vända på dygnet. Med början idag. =) Fast är astrött redan! Kommer vända på dygnet åt fel håll och bli som alla pensionärer som är uppe vid 5-6 tiden på mårran. 19 år och redan tantvarning! =)

Nu ska jag nog vika ihop lite tvätt, så att jag kan hänga upp den som har legat i maskinen hela dagen för att jag kom på att jag har semester och dessutom var riktigt hemsk i morse. *dåligt samvete*

Nattbad idag då!

53192-16<-- kommer så småningom att hamna på köksväggen, med andra liknande bilder. =) Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0