hela helgen

HEmma hos mamsen och papsen lite. Robin kollar på fotboll med pappa. Sotter mest och väntar. EMn egentligen vet jag inte vad jag väntar på. Åka hem? Nja, inte så direkt. Snarare på att göra något. Men vet inte vad det skulle vara...

Potatisfestval i helgen iaf. Hobbade till 22 i fredags men gick ut en liten sväng ändå. Åt karré i pitabröd på torget och sen gick vi hem. Igår var xet desto mer. Då var vi först ute lite på dagen. Köpte scrubhandskar på Body Shop och en rosa flugsmällare på Village. Skitcool. sen var vi och åt kebab på Grillspettet. *goffa* läntat liet efter det. Var ett tag sen. Om mna räknar bort kebabsalladen jag åt på jobbet i torsdags. :) Men det var ju sallad, så det räknas inte på samma sätt. Efter det gick vi iaf till kinan och drack öl. SEn hem och slappade lite. Sov lite å så. Sen ringde Elin och väckte mej, precis lagom, typ två minuter innan klockan skulle ha ringt. Snacka om timing! =) Känns som om man inte träffar någon längre. Är väl för att det inte är någon skola och för att jag jobbat det osociala skiftet hela veckan. MEn iaf. SEn gick vi till Lägenheten. =) Det är kul, säger man lägenheten så verkar alla typ veta vad man menar. Askul. Fick pratat lite med Elinen och sen kom Emelie och Johan också. Hade jättekul hela kvällen iaf. Och jag kom in på hotellet. 23 var det. *stolt som en tupp* Dansade med emelie hela tiden. Kul!

I veckan jobbar jag iaf tidigt. Skönt. Förutom att jag måste gå upp 04.30. Inte lika skönt. Och sen på tisdag är  det shopping. Med Elin och kanske Emelie. Hoppas att det blir med båda två. Och jag oich Elin ska kanske vara sambo i en hel vecka. Hoppas att det blir så. 

aja, vill ha bb nu... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0