Analys

Satt och tänkte på något jättesmart tidigare som jag kunde skriva här. Men när jag väl fått upp sidan hade jag glömt vad det var. Men funderar jag ett tag kommer jag nog på det. Vad är det mamma alltid brukar säga, om man glömt nått så ska man göra om det man gjorde när man tänkte på grejen. jo just det.

Återigen analyserar jag för mycket. Förstår inte varför jag jämt ska tänka så mycket på allt. Vad tjänar det till att gå och funderar och analysera sönder en sak i flera timmar, utan att få ut något av det. Oftast vet man ju svaret innerst inne ändå. Så då kan man ju lika gärna ödsla tankekraft och kraft överhuvudtaget på något viktigare. Men äveno m jag vet allt det så är det svårt att sluta. Men ska försöka. Tycker ändå att jag bättrat mej lite. Men det är så många saker som jag ska bättra mej på. Hur ska jag kunna få med allt?! Men som vanligt så dyker ju envisheten upp i sådana här lägen. Klart som fan att ajg ska klara det! Varför skulle jag inte göra det?
 
Så är det med det.

Sluta analysera och börja leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0