blalalala

Nej Peter, danmarkssuget beror inte på roskilde. Det beror på shoppingsug =) Får väl se hur det blir med den saken.  Min ekonomi gillar inte shopping lika mycket som jag gör. Bice. Och är så himla sugen på de där solglasögonen från indiska.

Prov idag. Gick nog ok. Och fick tillbaka historiaprovet, vg, helt ok. Och har ett till historia-prov nästa torsdag. Och radioprov veckan därpå. Om jag ser Tommy imon ska jag fråga om häftet. Även om jag inte kommer att läsa känns det ju bra att ha det liksom.

Va i trimhallen idag. Kändes bra. Funderar på om jag ska simma imon bitti... Efter skolan orkar jag ju aldrig. Det blir så dumt med lunchen där med. Äter man inte är man jättehungrig och äter man blir det för tätt inpå. Då är det bättre att ta det innan. Undrar om Lina är sugen.. Fast.. ja vet inte om jag orkar. Skulle ju börja lugnt. Nu kommer mina undanflykter igen. Helt sannslöst =) Jag är verkligen sorglig. =)

åh, imon får jag träffa Dig! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0