Drömmen

Tungt idag. Eller a, dålig dag som resulterat i att jag sitter och lyssnar på deppmusik. Just nu Imogen Heap. Hittade lite Kent som ja la till också. *suck*
Vet inte hur jag ska eller hur jag reagerar på det Sofi sa och så. Först va ja arg, men nu mest likgiltig eller nått. Jag vet inte. Vet inte vad jag ska tro heller. Men de är väl bara att vänta och se. Får ta itu med reaktioner och allt annat då. När jag vet. Just nu vill jag bara ha en kram. En lång, hård kram. Och kanske nån som stryker mej på kinden och säger att allt kommer att lösa sej. Vill att nån ska ta hand om mej som Andrew gjorde efter mormors begravning. Kändes så bra allt då. Så tryggt. Kommer aldrig glömma den kvällen för det. Är honom evigt tacksam. 

Vart inget fika med Lina idag heller. Lite trist men, aja, what to do?? Hopaps att jag får se den nya lägenheten snart iaf! Och är sugen på en till kusintripp. Tyckte det var så himla kul i Stockholm! Även om jag va sjuk, lina va sjuk och Sara bakis. Det var en höjdare ändå. Kan ju ta Köpenhamn nästa gång. Eller Århus. Blev sugen på att åka till Danmark igår. Smygläste Mandans VR och såg att de hade med en shoppingguide till Köpenhamn där i. Illum och Magasin stod självklart med. Gillar verkligen dem. Särskilt Magasin, lite mer min prisklass. Men tack vare Illum har jag hållt i min dröm. En Roxanne från Mulberry. 

Tänk att ha en sådan i sin ägo... Jösses. Synd att jag aldrig kommer kunna spara såpass med pengar. Kan ju inte ens spara ihop till en ny mp3. Och den är ungefär 6 500 kr billigare än Roxanne. Helt sannslös summa egentligen. Men samtidigt en klassiker och kommer att funka fär evigt. Vill haaa!! Nån gång ska jag spara ihop till en. Bestämde jag redan för några år sen. Har drömt om den i typ tre år. Åhh...  

53192-9

Kommentarer
Postat av: Peter

tro varför du blev sugen att åka till Danmark då?

2006-03-08 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0