Friskförklarad

Jaha, då va man väl friskförklarad igen då. Men varför känner jag mej inte frisk?! Dåh! Fast ska och nya ta prover på torsdag. När jag sa att jag va sådär trött frågade hon om det var mycket så att jag kanske va psykiskt utmattad. Funderade lite på det när jag åkte hem och det kan nog ligga något i det. Först var det Eric, sen morfar, sen blev mormor sjuk, sen dog Stefan, och även om inte han var någon som jag stod nära så blir det jobbigt ändå. Särskilt när både Eric och morfar var så nyss. Sen dog mormor i julas och sen började allt i skolan med Chantal. Så ja, det ligger nog något i det. Känns som om jag har haft typ två bryt sen somras. Eller ett i somras, ville ingenting, orkade ingenting, allt var meningslöst. Och så ett nu när allt i skolan drogs igång. Vet inte hur det är nu egentligen. Orkar inte fundera så mycket. Men lite bättre är det väl kanske.

Va lite läskigt när jag satt och väntade på vårdcentralen. Hittade en gammal Hennes som jag bläddrade lite i. Fastnade i en artikel om en tjej som hade haft anorexi. Anledning att jag fastnade var att det stod att hon var 1.70 och först hade siktat på att väga 50 kg men sen 40. Det är så läskigt när man känner igen sig i sådana artiklar. Man blir rädd. Men jag e inte sjuk. eller på väg. Men vissa grejer så känner man ingen sig i. Det är verkligen creepy. Ibland blir man ju orolig men. Äh.

Nyss ätit kladdkaka =) *goffa* Och fått instuktioner om hur mina färder ska gå ikväll/inatt. Gräfsnäs, Vara, Alingsås, Vara. *party*  Menmen, de går no bra. ska fixa en ny skiva till det med så de geer sej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0