Hååååh!

Måndag. Igen. Känns som om det jämt är måndag nästan. Var kort dag iaf. Det är skönt. Först en svenskalektion på 40 minuter och sedan en religionslektion på 70 minuter eller nått.  Fick tillbaka proven, blev så besviken. Kändes ändå som om det gick hyfsat när jag skrev men det visade sig att jag låg preis på vg-gränsen. *suck* Hade 38 och gränsen va 37 och uppåt. *suck* Blir så besviken på mej själv. Får tillbaka historiaprovet på torsdag också. Kanske blir ännu ett hårt slag. Hoppas inte det! Måste få bättre poäng på nästa religionsprov. Känns som om han mest går på proven så...Håh.

Efter skolan var jag och Ella och trimmade. Va skönt. Trampade i 22 min. Känns bra. Och sen gjorde jag lite andra bengrejjer. Kanske ska våga mej dit imon med. Eller simma då lite kanske. Lika bra att tvinga sig själv. Iaf tills man kommer in i det igen. Ska plugga lite ikväll också så att de inte är så mycket att läsa imorgon. Men radio är ju ganska lätt. Ska mest lära mej olika micar och deras ljudupptagningsförmåga. Och sen lite olika kablar och om mixerbordet. Det går nog bra, bara jag hittar mina papper. =)

Smsade Levi idag. Kom på att jag kan ju inte gnälla på att han har slutat att höra av sej om jag inte skickar. Saknar honom faktiskt. Hoppas inte att det är så som jag fick för mej att det var i julas. Att han inte vill umgås med mej för att jag slutat i kyrkan. Isåfall är det fruktansvärt trångsynt. Hmm, jaja, det återstår att se. Han messade tillbaka iaf. Alltid ngt.

2 månader kvar till 19årsdag! =) Då blir're party! Hoppas jag iaf. Är ju trots allt en lördag. =)

Me and mah sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0