hela veckan!

Hat blivit lite sådär med skrivandet under veckan som varit. Kan ju alltid dra en kort sammanfattning kanske.
Måndag:Skolan, sen inget mer tror jag.
Tisdag: Skolan, sen lite pluss och sen kom Robin och sov över. Najs =)
Onsdag: Trött som en bäver men va i skolan, hade radio för sista gången :( Programledare för första delen. Gick halvbra men. Sen åkte ja å köpte blomma till mamsen som fyllde år och sen hem. Började att fixa för kalaset. Sen kom alla. Å de va väl trevligt. Var som sagt trött som ett as och gick och la mej vid nio, halv tio. Somnade med en gång. 
Torsdag: Skolan, lång dag. Fast hann med halv fyra bussen hem, gött! Sen kollade jag lite på SATC och sen pluggade jag. Körde Mandan till Jimmyboy med. Satt uppe å pluggade till halv elva och va i slutet så trött att jag var på väg att bara lägga mej på golvet och skrika. Har nog aldrig känt mej så jävla slut i hela mitt liv. Helt färdig.
Fredag: Prov på morran, gick ok. Sen text och sen åkte jag hem. Hade typ migrän, mådde illa och ont i magen. Precis samma som jag hade när jag jobbat natt på lovet. Så åkte hem och drack lite kaffe med mamma och sedan gick jag och la mej i en timma. Sen va vi i sollebrunn och jag hämtade ut mina järntabletter. Åkte sen hem och åt och kollade lite på SATC och sen började jag fixa iordning mej, efter att ha skrivit lite med Robin på msn och planerat kvällen. Sen när jag va färdig körde jag mandan til sbn och sen åkte jag till stan. Va på bio, Hostel. Har fortfarande inte bestämt om den va bra eller ej. Sjuk va den iaf. Jävligt sjuk. Men har ändå svårt att säga att en film är dålig. Möjligtvis komedier eller romantiskt dravel men.. Inte så många andra filmer faktsitk. Sen efter filmen åkte vi hem och sov. Skönt att man faktiskt kan sova nu mer.
 
Fick dessutom mina provsvar i onsdags. Fick som sagt järntabeller som jag ska äta i 6 mån och sedan ta nya prov och den var det dåliga värden av B12 och folsyra och "detta ska utredas ytterligare med en sk gastroscopi" Men grattis då. Drar ju mej  inte nått för det... Hmpft. Ge mej allt lugnande ni har, tackar så mycket! Hoppas att de e nån info-grej först... Aja, de ger sej när jag får kallelsen. 

Ikväll ska vi till Ella och kolla på schlagerfinalen. Blir nog kul hoppas jag. Ska höra med mamsen om jag kan få den överblivna tårtan å ta med mej. *goffa*

Men nu ska ja gå å grejja. Typ byta lakan, städa och sen fixa mej själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0