Hett

53192-7

Haa.. Vad har man gjort idag tro?? Skolan. Sen va jag på Precis och kollade, men hon satt i möte.Fick mitt nummer. Hade hoppats på att hon skulle ringa idag. Men icke! Börjar liksom bli lite bråttom nu, deadline för oss i denna veckan. Sen va ja på hälsokosten och köpte kosttillskott, så nu jävlar ska jag bli pigg. Sen köpte jag en vit Gerbera på Hallbergs. Sen till Vårgårda och skrev tidrapport. Lånade med mej ett par extra, ifall det skulle bli något mer jobb. Så jobbigt att behöva åka till vårgårda på måndagen också.. Så jäkla kul e de ju inte. Sen åkte jag hem. Fick lite tagit bilder också. Både "Vitt i vitt" som ska vara inne imon, och bildserien som skulle vart inne för ett tag sen. "Vitt i vitt" e digitalt och de andra e analoga, så ska framkalla och, om jag hinner, kopiera dem imon. Hoppas att jag hinner. Funderar på att stanna kvar lite. Typ kvart i fem bussen. Hoppas verkligen att de blir bra, att de blir skarpa och inte jobbiga att kopiera, med allt vitt.. Men det ger sej. Sen har jagi nte gjort något mer vettigt. Eller suttit och och grejat lite med bilderna på datorn. E ganska nöjd faktiskt. La svarta ramar runt, det blev snygg. Särskilt på  den jag gjorde sv/v.

Vi har 35 grader här inne nu. Eller vid tv och brasan. Ska nog sluta elda =) Känns som om det är på tiden. Tack gode Gud att min dörr e stängd, annars hade de blivit olidligt. Fast det kanske det blir ändå.
 
Åh, stör mej. Kan inte sluta tänka på en viss. Vet att jag inte borde göra det heller. Kanske är det därför. Måste sluta. Annars blir det bara som de va, och ännu värre denna gången. Det är ju liksom nite så att jag e intresserad på något sätt överhuvudtaget, men kan itne släppa honom. Fattar inte varför. Blir så arg på mej själv också. bajsbajsbajsbicebicebice. SLUTA!!

Hmm, vad blir det imon tro.? Stanna i skolan, läsa religion, kolla satc =) Fast religionen ska jag läsa igenom ikväll nångång med. Det är ju en så lätt kurs, känns det som iaf. Ska ham inst vg. som i allt annat. Alltså ska det bli ett mvg i religionen. Och så e det med det. Även om jag missat 25% av lektionerna.

Lämna gärna en kommentar på bilden. Du som läser...


Kommentarer
Postat av: RozN

Titta vilka fina bilder du kan ta ! O en blomma, till mig.. Tack ! Jätte Läckert !

2006-03-06 @ 19:08:31
URL: http://rozn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0