jag bara myser!

Ännu en kanonhelg att lägga i samlingen. började med att ja å robin va på bio i frdags, sen sov ja där. Igår va vi å åt och sen åkte jag hem. Gjorde mej iordning och åkte sen till Elin och kolalde på schlager. Va massa folk. Eller massa å massa men. Lagom. OCh robin. =) Sen sov han här tills idag. Fick tillochmed massage igår. *myser* Sen låg vi nästan lika länge idag som vi gjorde igår. =) Gick väl upp vid ett eler nåt. Det är ganska illa faktiskt. Särskilt när man vaknar halv åtta... sen har vi bara slappat hela dagen. Strax efter åtta kom elin och lasse å pojkarna åkte hem och jag körde hem elin. Ville inte att han skulle åka. *suck* saknar redan.

rekord dessutom, sovit med varann 3 ggr denna veckan. Å nu me kan jag till och med sova! Det är bra!

Nä, men nu ska jag sova. Va bara tvugen att försöka skriva av mej det värsta lyckoruset och spralligheten.


*in lööv*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0