Lista numero deux

Passar att fördriva lite tid vid en dator i skolan innan jag går till bussen. Varför i hela friden ska jag sitta på stationen och vänta i en halvtimma liksom. Har ju inget att göra ändå. Ingen fungerande mp3, inget att plugga på. Känns konstigt att det är så tidigt i veckan och att jag inte har någor prov att plugga till. Menmen, kan ju alltid rota fram det gamla mma-special och kolla lite på det. Leta låtar och skriva manus. Den info jag ska ha har jag redan tagit ut så.. Men först ska jag nog sova lite när jag kommer hem. Så trött! Det är för tidigt att börja kl 8.. Iaf när man får gå upp halv 6.

Ska nog göra en liten lista för att jag känner mej lugn med allt plugg...

"Fridas lämna-in-lista"
  • Historiaarbetet. 4 sidor om feodalism och och kyrkan under medeltiden i Europa.
  • Musik MA Special. Om No Doubt.
  • Magasinet i graf/text. Mest foto och layout kvar egentligen.
  • Fot-texten.
  • Krönika. Har jag en som jag börjat på och som mest skall fixas till.
  • Intresserepotage i text. Om vad??
  • The Lergubs i RB. Redigeringen kvar.
Hmm, undrar om det är ngt mer som jag inte fått lämnat in än... Till detta tillkommer ju så klart nya uppgifter. I graf ska vi göra ett hus, som faktiskt går att bygga ihop. Kan bli kul tror jag. Gjorde en tablettask igår som introduktion. Himla fin vart den.
I foto är det en ganska stor uppgift också. 3 bilder, tagna på film, inscannat i filmscannern och utskrivet på A3. Valfritt tema. Funderar på temat internationalitet. Men inte helt bestämd än. Det ger sej. Ska ta bilderna i helgen iaf, framkalla dem på måndag och scanna på tisdag. Då ligger jag nog ganska bra till. Får lägga nån eftermiddag på det i nästa vecka också. Alltid skönt att vara färdig i tid.

Men nu ska ja till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0