Nojig?

Jag har en obehaglig känsla av att det är ngt som inte stämmer. Sen inatt/igårkväll. Vet inte vad det är men obehagligt känns det. Jobbigt att inte kunna sätta fingret på det. Känns som om nått är fel eller nått åt det hållet. Är det det?  Eller nojjar jag bara?

Iaf. Börjat läsa lite mer i Änglar och Demoner nu. Den är nog bra. Hoppas jag. Men so far är den bra iaf. 
Kollade på film idag i skolan, Gitarrmongot. Så jäkla sjuk film! Som Polby sa, hade man tagot bort alla onödiga scener hade filmen bara varit några sekvenser lång. Var visserligen kul på tre ställen. Början, mitten och slutet. I början filmade de en liten kille som gick runt på ett tak, och vred alla paraboler. Humor! I mitten var det ett par killar som kämpade hårt för att få på en herrcykel på en gatulampa. De skulle alltså trä den över lampan. Och lyckades. Det är fan inte illa! Allt detta besvär, för en cykel, jag förstår inte. =) Det som va kul i slutet går inte att beskriva så bra. Är det nån som skulle bli sugen på att se just slutet rekommenderar jag att spola fram till det. Kolla för jösse namn inte på hela filmen! Jag har aldrig applåderat så flitigt för att en film va slut tidigare.
 
Tittade också på klassens novellfilmer och p.s-filmer. Johan, Robert och Geggas novell-film va galet kul! Fan va ja garvade. Samma med deras p.s-filmer. Humor igen!!
Detta har lett till att jag suttit och funderat på hur jag ska göra min p.s-film. Vad 17 ska jag filma?! Gör ju aldrig ngt kul ändå. Har ju ingen aktivitet eller hobby eller nått som jag håller på med. Tror inte att shopping räknas i detta fallet.. Hmm, får helt enkelt fundera ännu mer.

Ahh, skolångest igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0