SATC

Kom iväg till duscha till sist igår. Inte för att jag hann helt klart innan han kom men nästan. Annars va de en galet slapp kväll. Satt mest å pratade och sen somnade vi tidigt. Men de e inte nån direkt höjdare att sova två i en 90-säng. Definitivt inte när den andra breder ut sen och snarkar. Kommer va gött trött ikväll. Jobba till 22.30. Menmen, de blir ju pengar iaf. Alltid något. Iofs skulle jag nog hinna gå å lägga mej lite nu. Hmm, ungefär 1½ timma kvar tills jag ska åka... Nja, hinner nog inte. Bara bita ihop och dricka mycket kaffe. Undrar om de e i tvätten jag ska vara... Emma pratade ju något om det men jag fattade inte riktigt. Hoppas det blir med någon kul. Han Eduard e ju inte större hit direkt. Fast hanjobbar nog inte så mycket söndagar. Tror jag inte. Hoppas jag inte. '

Och nu har jag säsong 4-6 av SATC! =) Lånade dem igår. Eller mamma å pappa tog med dem hem från helås. *woho* Undrar när jag ska hinna kolla på dem... Menmen, de löser sej. Slutar ju tidigt imon. men ska börja läsa religion då också. Eller iaf försöka läsa igenom det nån gång. Ska väl inte va så svårt. Eller det är det ju men. Jag har faktiskt tagit tag hyfsat bra i skolan det senaste. Eller de senaste två proven iaf. Känner mej ganska  nöjd med mej själv över det. Och religion är ju kul så. Såg när vi fick frånvarorapporten i torsdags att jag vart borta 25% av de lektionerna. Och 17% totalt. Det är mycket... Men hela vecka 6 gjorde ju en del. Och där "fick" jag ju vara borta så. Jaja, Lars vet iaf varför det har gått sådär med närvaron det senaste. Det känns iaf bra.

Vi är numer en soc-familj.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0