skoooor :)

Äntligen, äntligen har jag fått ett litet hopp om vår. Var minsann på tiden! Även om det ser jävligt trist ut med dimma och duggregn så är det värt det.

Jag och mamma var på skojakt idag. Först Nossebro med Hectors och sen Vara. I Vara fanns det ingenting. Har nog aldrig varit i en sämre skoaffär än den faktiskt. I Nossebro hittade jag ett par jättefina bruna pumps med kilklack och spänne runt vristen. 300 kr bara oc hhur sköna som helst. Tyvärr köpte jag dem aldrig.  Vill ha ett par skor till mina korta, grå byxor och det är nog svart som passar bäst. Eller mörk brun. Men helst svart. Tycker att det är så himla fint med svarta högklackade till jeans också. Vill ha det till cheapsen. Fast iofs skulle vilken färg som helst funka till dem. Skulle nig vara snyggt med nån stark färg. Typ de gula på Weekday ifall de finnskvar. E väl inte alltför stor chans kanske men..

Trampade i 35 min idag. Var så himla skönt. Skönt att bli riktigt genomsvett för en gång skull. Var längesen. Fast sved när det rann ner i ögonen... Ska kanske dit en liten stund imon med. Eller så simma lite. Får se hur det faller sig imonbitti.

Haah, nää, kanske skulle ta å göra ngt vettigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0