Tema Tatuering

Vart en gansk bra dag hittills tror jag. Hade väl en liten svacka i morse men, äh. Det är historia nu. =)
Va å klippte mej förrut, blev jättesnyggt. Så numer har jag lugg. Satte upp tid för klipp och färg också den 15 maj. Det kommer bli sååå jäkla snyggt då! Ska inte berätta för nån hur jag ska göra, bara papsen vet. =) Men han har fått stränga order om att inget säga. En ledtråd, mej! Hihi, de som känner mej väl kan nog klura ut det. För jag e ju inte något genomskinlig.

Hittat en fin klänning till balen nu, om de blir så att jag går. En kiwigrön, precis som jag tänkt mej. Ska få med mamma och kolla på den i gbg nästa helg, ifall den finns. Hoppas verkligen det, å så en liten tiara till. ASfint kommer det att bli!

Å fick köra fina bilen både igår och idag!! Älskar den! Och nu kan jag lite med, 177 eller 180 hk, 2,4 liters motor, 30 cylindrar, v6a. Å jäävlar vad den går. Får ju tillåme adrenalinkickar av att köra den. Igår iaf. Den är bara så sexig liksom! Ahh, blir tokig. Så fort jag får råd, ska jag köpa nån bil med liknande motor, minst.  Fast inte en a6a utan en mindre räcker för mej. Hehe. Hjaaa, ja tror att jag är kär =)

Tema Tatuering imon med. Ska bli lite kul. Och jag och Robert ska grejja lite AK då med. Den sidan kommer nog att bli bra, hoppas att de blir bra texter också. Aja, det ger sej! Nu ska jag snart gå och ta på mej min sjuttiotalstunika, mitt nygamla bälte som jag fick av lilly igår, och mina cheaps tror jag det blir. Eller så de från Vero Moda i chinosmodell. Hade tänkt mej cheapsen och korsetten imon. ELelr så har ajg kjol, såvida det inte ser lösaktigt ut, men får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0