Tidsfördriv

Haaa, nu e de helg då'rå.. Vad händer liksom? Bussen går ett... Ska till Precis och kolla om de e sugna på en liten annons i Punkt. Tycker jag allt att de ska vara. Vad är problemet liksom?!  Vill bara vara färdig med det där sju sidorna. Så segt! Tror att det var deadline nästa vecka också. Känns lite kul att göra en tidning ändå. Om jag bara slipper att skriva så skulel jag lätt kunna tänka mej att jobba på en i framtiden. Eller så fastnar jag i Vårgårda.

På tal om så ska jag jobba på söndag. Mellan 14 och 22.30. Tur att det är kort dag på måndagen då :P Fast det är segt att jag inte har någon bil. Hade jag kunnat åka ännu senare.  Fast mitt hopp sviker mej aldrig =) man vet ju aldrig liksom :P 

Nu har jag iallafal lyckats att fördriva lite tid. Fast får svamla lite till så att ytterligare 20 minuter går. Sen kan jag gå långsamt in till stan och till Precis. Kan ju vaa bra att ha lite extra tid ifall de dissar mej. Så hinner jag gå till något annat också. Undra vilket man ska ta då... Violas kanske? Eller Coffeehouse. Är så sugen på fika också så det kommer bli farligt för mej att gå in där =) Men ensam är det ju inget kul ändå.  Kanske ska ta en sväng förbi biblioteket och låna om Dvärgen och betala skulden som är på den. Innan jag får brev om det.

Åhhh, är så hungrig!!! Jag dör! Eller inte hungrig, men väldigt sugen. Fst det kanske är at vara hungrig också. Eller joo, jag är visst hungrig.
Oj, är kom visst en sväng av beslutsångesten också =) Jag ska skärpa mej. Jag lovar. Men jag kan inte lova när det kommer att ske. Men nån gång kanske.

jag måste säga att jag är nyfiken på vilka mina besökare är.. Hade vart kul att kunna se det. =) Utan att de visste helst också.
Nää, n ska jag gå jättelångsamt in till stan. Kanske en sväng förbi caféet innan också =)

Kommentarer
Postat av: Rozn

Jag är ju en ständig besökare av din blogg... ;)
Jag har lagt till din som länk nu.. Hoppas du gör detsamma.. Ha det så bra..

2006-03-03 @ 12:00:51
URL: http://rozn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0