"Where are we?"

kl 19.31
Jag känner våffledoft =) Lyckan äro total


kl 19.12
Mmm, jag har Hide and Seek med Imogen Heap nu. Seg men så bra! Åhhhh =) Kan bara säga åååhhh =)

Läst lite svenska nu iaf. Ska läsa mer sen. Och äta middag. Men Mandan pratade om våfflor. Låter lite mer lockande än lax och hasselbackspotatis. Som visserligen också är väldigt gott det också. Men måste nog dessvärre erkänna att våfflor är lite godare. Det enda som inte är godare är illamåendet som kommer efteråt bara för att jag inte ätit riktig mat. Fast för att få in ett litet citat av aElin "Det ena behöver ju inte utesluta det andra" =) Den är bra! Helt klart!

Ah, e så trött. Mamma kom med en ny diagnos på mej idag, problem med sköldkörteln. Åh, jag bryr mej inte, ge mej bara nått som tar bort det. Tillochmed placebo skulle funka, bara de inte sa ngt om det till mej. För det är väl det jag är, inbillningssjuk....

"Where are we? What the hell is going on? [...] Spin me round again [...] Hide and seek [...]" Åh. *tycka om* Den ska jag propagera med hela kvällen.

Va så skönt, gick så bra på radion idag. Gillar verklign att sända live. Det är egentligen det roligaste, när man är programledare. Ja menar, aktuellt, eller veckans intervju, hur kul e de på en skala 1 till 0 ?? =) Så sett skulle jag faktiskt kunna tänka mej att jobba med radio.. Om jag bara fick göra roliga saker :P

kl 14.46
Snart i sändning. Har iallafall kommit på ett ämne nu. Tv och olika tvserier. plus att vi har insalg på ungefär 20 min. Men vill fortfarande inte stanna här till fyra. Känns galet segt! Men har iaf vart och kollat på esteternas grej idag. Va väl ok. Har sett bättre som de har gjort faktiskt men. Bättre än att sitta och glo ute på media. Lite kolor har jag hunnit med också. Och mellanmål. Och att spana in en viss gris =) Aja, ska väl kissa nu å sen, tja, sända. Häääh. Menmen, de e iofs ganska kul. Men inte till fyra en extremt seg onsdagseftermiddag


kl 10.06
Somnade nästan på radiogenomgången. Idag igen. *suck* Fattar inte att jag ska vara så jäkla trött hela tiden! Hoppas att de kan säga vad det är på fredag. Orkar inte hålla på så här längre. Blir verkligen helt sannslöst trött.  Går liksom inte att kontrollera. Kanske är något så enkelt som brist på nån mineral eller vitamin. Ja menar, jag är ju inte den som är den. Nöjer mej bara jag känner mer piggare och friskare. Eller inteför att jag känner mej jättesjuk direkt men. Men känner mej inte helt frisk heller. Menmen.

Gott med kladdkaka imorgon iallafall. Kanske blir något shoppat då med. Någon liten partytopp vore ju inte fel. Eller några små skor. Typ pumps. Kan inte riktigt glömma de gula på Weekday.  Vi får nog gå och titta dem imorgon igen Elin!! Va ju trots allt strl 4,5. Lite hopp finns allt.

Blogg nu iaf sen fiskgryta och ris. Med andra ord knäckebröd...


kl 8.10
Sorgen kan inte beskrivas i ord. Skorna fanns inte kvar i min storlek!! De fanns i 5,5 isf. Men jag vill ha femmor!
Gah! Jeansen va inte bra heller.

Frukost precis. Mätt som ett as. Nu radio. *suck* orkar inte. Och snöfanskapet bara vräker ner. Finns det inget slut på det hela?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0