woohooo!

Party snart. Malin och agneta kommer om typ 20 minuter. Känns som om detta kommer att bli en bra kväll. Och som pricken över i är jag ashet! min nya, fina cremévitakorsett tillsammans med mina Cheaps, lockigt hår med mörkröd blomma och mörkröda läppar visar sig vara en helt oslagbar kombination! Känns så bra! Måste föreviga detta sen med lite fler egobilder på mobilen. *höhö* Det blev jättefina lockar i håret också, trots avsaknaden av locktång. Matrix Curl-produkter får duga tillsvidare. =) 

Trots att det inte blev någon resturang i Gbg igår så var det en mycket lyckad kväll med lasse, elin och the ring ist. Sen sov ajg hos min lille Robin. Mycket trevligt. Sen i förmiddags var vi å åt frukost på precis och gick runt lite på stan också. Träffade hans mamma för första gången och blev medbjuden på kalas. Känns bra faktiskt. =) Lite kul sådär. Men verkade inte på Robin som att han ville att jag skulle komma. Så får se, e upp till han om jag åker eller ej. OCh lite hur vilt  det blir ikväll =)

Har vart misslyckat så många gånger det senaste jag festat så nu jäklar. Eller så är det att jag har för höga förväntningar varje gång. MEn idag tror jag att det är befogat. Ska bli kul och träffa massa nytt folk också. Synd att jag upptäckte innan jag skulle åka ifrån stan att min ekonomi inte mådde bra av shoppingen igår. Mådde inte bra alls. Nånstans. Menmen, 400 på två veckor, det går att klara sej på det. Får helt enkelt hålla mej hemma nästa helg. Sen har jag fått lön helgen därefter så då e de ju lugnt igen.

Nu kommer malin om 15 min skrev hon precis! Fan va kul det ska bli. Synd att min ellalella och sandraälsklingen inte kunde följa med. Då hade kvällen vart fullbordad! Men nu ska ja gå å ta ett lager läppglans till å sen packa väskan å till sist kissa.

PARTY!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0