klockan är 10.20 och jag har slutat

Slutat för dagen nu. Känns bra. Ska hem och koka potatis och hänga upp tvätt, sen hem till amgra och sen till Sollebrunn och så ska jag klippa mej. Hade också tänkt att höra med Lina om hon jobbar ikväll eller om hon vill ut och gå med mej. Robin är ju ändå inte hemma. 

Helgen har vart ok för övrigt. Var hos Lasse i lördags, sjöng karoke. Det var kul. Sandra och Peter var där också, ännu roligare!! Min älsklingsSandra. Igår var jag lite bakis måste jag nog erkänna. Plus att jag hade kvar huvudvärken sen lördagen. Sov till ett. Kunde inte ta treo heller, den kom tyvärr upp efter några minuter. Men så är det. Var piggare sen på kvällen. Åt pizza när Robin kom hem och sen kollade vi på film och myste. Fast filmen hackade, så vi gav upp och gick å la oss ist. Mn jag är inte den som är den, det var lika kul ändå. :)

Men hem nu iaf. Va lite osäker på om jag skulle våga starta tvättmaskinen innan jag gick men.. Det kanske är färdigt när jag kommer hem.. Ska vika ihop det som hänger uppe också, det som lasse kalvade på. Det aset. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0